Заняття1 

Мета: розвивати мислення, увагу, мовлення, дрібну моторику рук; вчити зосереджуватися на сприйнятті цілого, виділяти в  зображенні окремі контури об’єктів, розподіляти й переключати увагу, аналізуючи зовнішній вигляд, колір об’єкта; сприяти розвитку спостережливості, вольової регуляції, довільності психічних процесів; формувати позитивну навчальну мотивацію.

Хід заняття

  1. Знайомство 

Одна дитина кидає  м’яч іншій,  називаючи своє ім’я. Друга ловить м’яча і називає своє ім’я. І так далі.

  • Вправа на розвиток дрібної моторики пальців рук

Дітям пропонується обвести по контуру малюнок метелика та розфарбувати його

  1. Вправа. «Знайди два однакових метелика»
  1. Робота з казкою.

Діти розглядають малюнок до казки.

  1. Психолог читає казку:

Щоб метелик не наколовся

      Дівчинка Зоя гуляла в саду. Вона підійшла до акації. На акації гострі-прегострі колючки.  Над акацією літає барвистий метелик.

— Ой, як же йому не страшно літати! Налетить на колючку — що ж тоді буде?

      Підійшла Зоя до акації. Зламала одну колючку, другу, третю. Мама побачила й питає:

— Що ти робиш, Зою? Навіщо колючки зламуєш?

— Щоб метелик не наколовся, — відповіла Зоя.

  • Запитання до дітей:
  • Як звали дівчинку?
  • Якою вона була?
  • Чи  страшно було Зої ламати колючки? Що вона відчувала?
  • Чи правильно чинила Зоя, ламаючи колючки на акації?
  • Як ви думаєте, що мама скаже Зої?
  • Чи буде наступного разу дівчинка ламати колючки?
  • Повторне читання казки з націлюванням учнів на необхідність переказу казки.
  • Переказ казки дітьми.
  1. Фізкультхвилинка
  • Дидактична вправа «Метелики»

Дітям  пропонується знайти усіх метеликів та обвести їх.

  1. Пальчикова гімнастика

Зімкнути пучки пальців обох рук, долоні округлити, зображуючи бутон квітки. Потім зімкнути  нижні частини долонь, пальці широко розвести, зображуючи  квітку з розкри­ти пелюстками.

  1.   Вправа «Антоніми».

Антоніми – слова, протилежні за значенням.

Підберіть антоніми до слів:

підійшов –

барвистий –

зламати –

дівчинка –

побачити

  • Вправа «Домалюй»

      Дітям потрібно домалювати рибкам хвостики, метеликам – вусики, равликам – раковини.


 10. Вправа «Четвертий зайвий»

  1. Вправа «Встанови відповідність».

Дітям треба підібрати метеликам відповідну гусінь.

  1. Рефлексія  заняття:
  2. Що сподобалось сьогодні на занятті?
  3. Що було складним?