• Виконати фонетичну розминку (відео):

https://www.youtube.com/watch?v=oYHwZbYDUUs HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=oYHwZbYDUUs&fbclid=IwAR1hUvPZI83zhAOkYDceLhakjVvZDj2kJc3gMlcQBCLpThPRIBr0Nfrv83A”& HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=oYHwZbYDUUs&fbclid=IwAR1hUvPZI83zhAOkYDceLhakjVvZDj2kJc3gMlcQBCLpThPRIBr0Nfrv83A”fbclid=IwAR1hUvPZI83zhAOkYDceLhakjVvZDj2kJc3gMlcQBCLpT HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=oYHwZbYDUUs&fbclid=IwAR1hUvPZI83zhAOkYDceLhakjVvZDj2kJc3gMlcQBCLpThPRIBr0Nfrv83A”h HYPERLINK “https://www.youtube.com/watch?v=oYHwZbYDUUs&fbclid=IwAR1hUvPZI83zhAOkYDceLhakjVvZDj2kJc3gMlcQBCLpThPRIBr0Nfrv83A”PRIBr0Nfrv83A

  • Виконати завдання:

Скласти словосполучення із особовими займенниками. При можливості використовувати замість картинок «Я, Ти, ВІН, ВОНА» фотографії людей які знайомі та близькі дитині.

Використовувати саме займенники, не імена.

Закінчити речення.

Дорослий промовляє речення і пропонує закінчити речення словом, яке підходить за змістом (серед картинок).